تنباکو قلیان شیخ مانی Adalya Sheik Money

57,000 تومان550,000 تومان

راه های ثبت سفارش

  • whatsapp (1) واتساپ
  • telegram (1) تلگرام
  • phone-call (4) 09101732508
fast delivery ارسال 2 ساعته در تهران
fast delivery ضمانت اصالت و سلامت کالا
fast delivery مرجوعی و بازگشت وجه در صورت هرگونه مشکل

ویژگی های محصول

بسته

باکس 10تایی, پاکت تکی

وزن

50

توضیحات

تنباکو قلیان شیخ مانی:

اگر از طعم های ساده و قدیمی خسته شدید به شما پیشنهاد می کنیم تنباکوی خود را عوض کنید. گرچه تعویض تنباکوی قلیانی که مدت هاست با آن تنباکو کشیده اید، کار مناسبی نیست و باید به خوبی شسته شود و سپس اقدام به کشیدن تنباکوی جدید در این قلیان کنید.

یکی از برند های تنباکو، تنباکو قلیان شیخ مانی می باشد که دارای طعم های شیرین و گرم می باشد. شما می توانید ابتدا با شستن کامل قلیان خود از تنباکو شیخ مانی آدالیا استفاده نمایید و لذت ببرید.

این تنباکو از انانس شیرین به همراه نعناع و موز درست شده است. هر کدام یک از تنباکو های آدالیا دارای ترکیبات فوق العاده ای می باشد.

تنباکو ادالیا:

تمام محصولات آدالیا با استفاده از تنباکوها و طعم‌های با کیفیت بالا و مطابق با مقررات اتحادیه اروپا تولید می‌شوند. آدالیا بزرگترین تولید کننده تنباکوی قلیان در ترکیه و در حال حاضر دومین تولیدکننده تنباکو در جهان است. Adalya Tobacco رهبر تمام بازارهایی شد که محصولات خود را در آنجا عرضه کرد و سهم بازار آن در سطح جهانی در حال گسترش است. نام آدالیا ابتدا در اروپا شناخته شد و به زودی به آسیا و آمریکا گسترش می یابد.

اساس رشد سریع آدالیا در بازار جهانی، برتری بی‌نظیر محصولات آن و همچنین ارزش‌های شرکتی انسان‌محور است که همبستگی اجتماعی را در اولویت قرار می‌دهد. اصول کار آدالیا با کیفیت کل، شادی کارکنان و منافع اجتماعی نمایه می شود. این شرکت یکی از سازمان هایی است که بالاترین مالیات را پرداخت می کند و بیشترین کمک های اجتماعی را در منطقه ای که در آن قرار دارد ارائه می کند. آدالیا به ارزش های سنت قلیان کشیدن در خاورمیانه و مدیترانه اعتقاد دارد که نشان دهنده زندگی مشترک و در صلح است.

تنباکو قلیان شیخ مانی

تنباکو قلیان شیخ مانی:

تنباکو های ادالیا از بهترین مواد و میوه ها ترکیب شده است. ادالیا سعی نموده تا بهترین و با کیفیت ترین میوه ها را تبدیل به تنباکو میوه ای کند. بهتر است در زمان خرید تنباکو قلیان شیخ مانی به تاریخ انقضای محصول دقت کنید. در صورت گذشتن از تاریخ انقضای این محصول، خریداری نفرمایید. تنباکو های تاریخ گذشته خراب شدند و دیگر خاصیت و کارایی اولیه را ندارند.

همانطور که پیش تر گفته شد تنباکو قلیان شیخ مانی از اناناس و موزه و نعناع تشکیل شده است که میوه هایی گرم و شیرین محسوب می شوند اگر به دنبال طعمی جذاب و گرم هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این تنباکو امتحان کنید.

ترکیبات تنباکو شیخ مانی:

تنباکو شیخ مانی جزو برترین تنباکو هایی می باشد که شما می توانید با طعم های مختلف داشته باشید. تنباکو های آدالیا دارای انواع طعم های مختلف و مخلوط می باشد. این طعم ها دارای انواع مختلف سبک و سنگین می باشد. در واقع در ترکیبات تنباکوی شیخ مانی از آناناس و موز استفاده شده است که شما می توانید هم آناناس و موز را در یک تنباکو داشته باشید.

 

قیمت تنباکو شیخ مانی:

این تنباکو در بسته بندی های تکی 50 گرمی و 10 عددی تولیده شده است که با توجه به مقدار گرم آن، قیمت ان نیز متفاوت خواهد بود. شما می توانید بهترین قیمت تنباکو شیخ مانی را از مسترقلیون بخواهید. بالاترین تخفیف با بالاترین کیفیت در مسترقلیون را خواهید دید.

 

با مستر قلیون می‌توانید علاوه بر خریداری نمودن تنباکو قلیان آدالیا شیخ مانی تمام طعم ها و برند های محبوب و مطرح تنباکو را خریده و از آن استفاده کنید. اگر از میان این طعم ها و برند ها انتخاب شما تنباکو قلیان آدالیا شیخ مانی است. همین حالا و در همین صفحه می‌توانید به سفارش تنباکو قلیان آدالیا شیخ مانی Adalya Sheik Money  با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن اقدام نمایید.

پیشنهاد مستر قلیون به شما کاهش و قطع مصرف دخانیات است چرا که میزان آسیب زا بودن آن برای شما نیز بدیهی ست.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تنباکو قلیان شیخ مانی Adalya Sheik Money”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی مشتریان

تنباکو دوسیب نخل اصلی

موجود در انبار

250,000 تومان

تنباکو شب های مسکو Adalya Moscow evenings

موجود در انبار

63,000 تومان620,000 تومان

تنباکو قلیان آدالیا بغدادی Adalya Bagdadi

موجود در انبار

73,000 تومان710,000 تومان

تنباکو قلیان آدالیا بلو ملون Adalya Blue Melon

موجود در انبار

73,000 تومان710,000 تومان

تنباکو قلیان آلبالو نخل Nakhla cherry

موجود در انبار

190,000 تومان

تنباکو قلیان النخله نعنا Nakhla mint

موجود در انبار

146,000 تومان

تنباکو قلیان جلایر آدامس Jellayer white gum

موجود در انبار

160,000 تومان1,450,000 تومان

تنباکو قلیان جلایر نعنا Jellayer mint

موجود در انبار

160,000 تومان1,450,000 تومان

تنباکو قلیان جوکر آدالیا Adalya Joker 777

موجود در انبار

73,000 تومان710,000 تومان

تنباکو قلیان مزایا آدامس Mazaya Gum

موجود در انبار

49,000 تومان480,000 تومان

تنباکو قلیان مزایا آلبالو Mazaya cherry

موجود در انبار

49,000 تومان480,000 تومان

تنباکو قلیان مزایا انار Mazaya pomegranate

موجود در انبار

49,000 تومان480,000 تومان

تنباکو نعنا مزایا mint

موجود در انبار

49,000 تومان480,000 تومان